مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-11سياسي

نبود آمار مستدل در حوزه های گردشگری


عضو هیات مدیره جامعه بوم گردی خراسان رضوی گفت: ما در تمامی بخش های حوزه گردشگری دچار این نوع مشکلات هستیم که هیچ آمار مفید و مستدلی در اختیار نداریم.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات مدیره جامعه بوم گردی خراسان رضوی گفت: ما در تمامی بخش های حوزه گردشگری دچار این نوع مشکلات هستیم که هیچ آمار مفید و مستدلی در اختیار نداریم.

صادق کاظمیان در برنامه زنده اینستاگرامی تناقضات آماری در وضعیت گردشگری اظهار کرد: ارائه آمار ویژگی های مختلفی دارد که ابتدا باید نماینده واقعی و مشاهدات عینی داشته باشد که این موارد بدیهیات علم آمار است، اما به نظر می رسد که باید بازنگری هایی صورت گیرد و آمار به نحو مفیدی تهیه و تنظیم شود.

وی افزود: هر کدام از مسئولان مربوطه از زاویه خودشان به این موضوع نگاه می کنند که متاسفانه برای بخش خصوصی، پژوهشگر، مخاطب و جامعه محلی آمار مفیدی نیست.

ما گردشگری های مختلفی مانند مذهبی، سلامت، فرهنگی و .

داریم که باید به انواع آن توجه شود.

اما به نظر می رسد ما در تمامی بخش های حوزه گردشگری دچار این نوع مشکلات هستیم که هیچ آمار مفید و مستدلی در اختیار نداریم.

آمارهای حوزه گردشگری متناقض و غیر شفاف هستند عضو هیات مدیره جامعه بوم گردی خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش های مناسبی در حوزه تحلیل آماری وجود ندارد، تصریح کرد: متاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود آمار مستدل در حوزه های گردشگری

نبود آمار مستدل در حوزه های گردشگری