مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-20سياسي

اسماعیلی: افزایش مالیات بر ارزش افزوده تورم را تشدید می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مهدی اسماعیلی» در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 1403 اظهار کرد: - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: جای تعجب دارد برای افزایش حقوق بازنشستگان، قرار است میزان مالیات بر ارزش افزوده افزایش یابد که منجر به تشدید تورم خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  مهدی اسماعیلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 1403 اظهار کرد: علت مخالفت اصلی من با کلیات بودجه، افزایش یک درصدی سقف مالیات بر ارزش افزوده است؛ ما در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه چندین مرتبه با این موضوع مخالفت کردیم چراکه بار تورمی زیادی دارد.

وی افزود: جای تعجب دارد که منابع درآمدی دیگری در لایحه بودجه برای افزایش حقوق بازنشستگان پیش بینی نشده و منابع این کار از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده است؛ حال آنکه هر چقدر ما مالیات بر ارزش افزوده را افزایش دهیم، منجر به تورم شدید در جامعه خواهد شد.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: ما با افزایش حقوق بازنشستگان به دنبال آن هستیم که وضعیت معیشتی آن ها بهبود یابد، اما اگر قرار باشد برای افزایش حقوق بازنشستگان، یک درصد مالیات بر ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: افزایش مالیات بر ارزش افزوده تورم را تشدید می کند

اسماعیلی: افزایش مالیات بر ارزش افزوده تورم را تشدید می کند