مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-06دانش

فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد


اگر جامعه و مردم از سویی و حکمرانان و مسئولان از سوی دیگر مسیر غلطی را طی می کنند، فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر جامعه و مردم از سویی و حکمرانان و مسئولان از سوی دیگر مسیر غلطی را طی می کنند، فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد.

احسان خاندوزی امروز، 15 آذرماه، در نشست پرسش و پاسخ به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو که در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: قدمت، سابقه، توان علمی، پژوهشی، اندیشه ای و فکری دانشگاه فردوسی نیازمند هیچ توضیحی نیست و شما میراث دار چنین تجربه و دیرینه ارزشمندی هستید.

روز دانشجو و یاد و خاطره سه شهید 16 آذرماه را گرامی می داریم.

وی بیان کرد: روز دانشجو روز دانشجویان منتقد است، روزی که نماد بیداری و آگاهی دانشجوی ایرانی در تاریخ کشور است را به فراموشی نسپاریم.

مگر کسی توقع دارد دانشجو مجیزه گوی کسی باشد و تعریف و تمجید کند؟ دانشگاه مرکز آگاهی بخشی، آزادگی، حریت و بحث های کارشناسی و علمی است، مگر دانشگاه غیر از این رسالتی بر دوش دارد؟ اگر جامعه و مردم از سویی و حکمرانان و مسئولان از سوی دیگر مسیر غلطی را طی می کنند، فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد

فریاد اصلاح باید از دانشگاه به گوش برسد