مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-04اقتصادي

«حواله درهم» ابزار بازارساز برای کنترل قیمت دلار در بازار ارز


به عقیده کارشناسا ارزی، بازارساز در بازار ارز با افزایش عرضه حواله درهم توانسته است بخشی از مشکل تامین ارز در کشور را حل کند و از این طریق به سمت کنترل قیمت دلار رفته است.

- خبرگزاری فارس - علی رضایی: بازار ارز این روزها در آرامش به سر می برد و دامنه نوسان قیمت دلار در این بازار به شدت کوتاه شده است، دلار آزادِ 50 هزار تومانی به نظر می رسد به نرخ مورد توافق بازارساز و فعالان بازار ارز تبدیل شده است.

اما بازار سکه و طلا، این روزها روندی صعودی به خود گرفته اند.

این موضوع به دلیل رشد قیمت انس جهانی بوده است که طی روزهای گذشته روندی افزایشی داشته و نزدیک به 2100 دلار معامله می شود.

* رد ادعای آمریکایی ها در خصوص پول های ایران در قطر در بازار دیروز یکشنبه 12 آذرماه اظهارات جدید محمدرضا فرزین، رییس کل بانک مرکزی در بین معامله گران دلار دست به دست شد، فرزین در حاشیه مراسم رونمایی از عرضه اولین اوراق مرابحه ارزی کشور در خصوص آزادسازی ارزهای پول های بلوکه شده ایران در قطر گفت که پول های ایران به هیچ عنوان مسدود نیست و وضعیت و روند ورود 6 میلیارد دلار به کشور کاملاً عادی است و در حال انجام اقدامات مربوطه هستیم.

البته 5 آذرماه هم علی صالح آبادی سفیر ایران در قطر در این باره گفته بود: پول های آزاد شده ایران کاملاً قابل دسترس است و ادعای آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حواله درهم» ابزار بازارساز برای کنترل قیمت دلار در بازار ارز

«حواله درهم» ابزار بازارساز برای کنترل قیمت دلار در بازار ارز