مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-17سياسي

شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و کد ملی ارائه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، روز یکشنبه 26 آذر 1402، به صورت سرزده و در راستای نظارت بر ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به کودکان و نوزادان، - وزیر بهداشت، در بازدید از دو بیمارستان کودکان در تهران، در جریان مشکلات پرسنل و کادر درمان این دو مرکز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، روز یکشنبه 26 آذر 1402، به صورت سرزده و در راستای نظارت بر ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به کودکان و نوزادان، از دو بیمارستان حکیم و حضرت علی اصغر (ع) بازدید کرد.

وزیر بهداشت، در ابتدا از بخش های اورژانس و بستری بیمارستان کودکان حکیم که دو ماه پیش با حضور رییس جمهور افتتاح شد، بازدید و نحوه خدمت رسانی به بیماران را با حضور رییس بیمارستان بررسی کرد.

وی همچنین در گفتگو با پرسنل بیمارستان، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و برای پیگیری تقویت نیروی انسانی در بخش تخصصی و پرستاری، دستوراتی به معاونین وزارت بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر کرد.

بازدید از یک داروخانه شبانه روزی وزیر بهداشت همچنین به صورت سرزده از یک داروخانه شبانه روزی در منطقه یافت آباد تهران بازدید و وضعیت موجودی داروها، شیرخشک و اجرای طرح دارویاری در این داروخانه را بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و کد ملی ارائه می شود

شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و کد ملی ارائه می شود