مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-06بين الملل

بوریس جانسون می خواست برای دستیابی به ذخایر واکسن کووید دستور حمله نظامی بدهد!


نشریه انگلیسی دیلی میل با استناد به منابع دیپلماتیک فاش کرد، بوریس جانسون، نخست وزیر اسبق این کشور از مشاوران نظامی خود خواسته بود برنامه حمله به تاسیسات ذخیره واکسن کووید-19 در هلند با هدف تصرف پنج میلیون دوز واکسن آسترازنکا از این تاسیسات را تدارک ببینند.

- بوریس جانسون می خواست برای دستیابی به ذخایر واکسن کووید دستور حمله نظامی بدهد! نشریه انگلیسی دیلی میل با استناد به منابع دیپلماتیک فاش کرد، بوریس جانسون، نخست وزیر اسبق این کشور از مشاوران نظامی خود خواسته بود برنامه حمله به تاسیسات ذخیره واکسن کووید-19 در هلند با هدف تصرف پنج میلیون دوز واکسن آسترازنکا از این تاسیسات را تدارک ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیلی میل گزارش کرد، بعد از آنکه اتحادیه اروپا تهدید به جلوگیری از ورود دوزهای واکسن کرونا به بریتانیا در مارس 2021 کرد، بوریس جانسون، نخست وزیر اسبق انگلیس از این موضوع خشمگین شد.

به نوشته پایگاه راشاتودی ، اتحادیه اروپا در آن زمان درگیر مناقشه با شرکت داروسازی انگلیسی-سوئدی آسترازنکا بر سر توزیع واکسن کووید-19 بود.

آسترازنکا اعلام کرده بود، به دلیل مشکلات تولید تنها می تواند حدود یک چهارم از ذخایر برنامه ریزی شده خود را به اتحادیه اروپا عرضه کند و از ارسال ذخایر واکسن کارخانه هایش در بریتانیا به این اتحادیه سر باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوریس جانسون می خواست برای دستیابی به ذخایر واکسن کووید دستور حمله نظامی بدهد!

بوریس جانسون می خواست برای دستیابی به ذخایر واکسن کووید دستور حمله نظامی بدهد!