مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-07اقتصادي

برای کمک به توسعه بازار محصولات فناورانه آمادگی داریم


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و راهیان نور آمادگی داریم تا به قدر توان در تولید محصولات و توسعه بازار این شرکت ها مشارکت داشته باشیم.

- ایسنا/قم رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و راهیان نور آمادگی داریم تا به قدر توان در تولید محصولات و توسعه بازار این شرکت ها مشارکت داشته باشیم.

سردار سرتیپ کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان قم، اظهار کرد: تنوع محصولات فناورانه معرفی شده در این نمایشگاه که از صنایع خلاق تا کشاورزی، فناوری اطلاعات، مهندسی و داروهای گیاهی را در بر می گرفت قابل توجه و تحسین برانگیز بود.

وی افزود: انتظار نوآورانی که این محصولات را تولید کرده اند این است که برای محصولات شان بازار ایجاد شود و تا جایی که امکان پذیر است از واردات جلوگیری کنیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه به ما یادآوری می کند لازم است علومی که در دانشگاه ها تدریس می شود کاربردی، نافع و مبتنی بر مهارت افزایی باشد تا بازار کار دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کمک به توسعه بازار محصولات فناورانه آمادگی داریم

برای کمک به توسعه بازار محصولات فناورانه آمادگی داریم