مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:412023-11-26اقتصادي

سرعت گیرهای بی حساب وکتاب شهرداری در اهواز


دوی با مانع، پرش با اسب و موتورسواری از جمله ورزش های مشهور با مانع هستند؛ شهرداری اهواز نیز «ماشین سواری با مانع» را به جمع دیگر ورزش ها افزوده تا هیجان در سطح شهر به اوج خود برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرقی نمی کند خیابان اصلی باشد یا فرعی، بلوار باشد یا اتوبان، کوچه باشد یا دهانه پل، شهرداری اهواز آن معبر را پیدا و سریعا سرعت گیرهایش را نصب می کند.

دوی با مانع، پرش با اسب و موتورسواری از جمله ورزش های مشهور با مانع هستند؛ شهرداری اهواز نیز ماشین سواری با مانع را به جمع دیگر ورزش ها افزوده تا هیجان در سطح شهر به اوج خود برسد؛ فقط کافی است کمی غفلت کنید و یا پلک روی پلک بگذارید تا هیجان پرش با خودرو از روی سرعت گیرها و سرعت کاه ها را تجربه کنید.

سرعت گیر یا سرعت کاه از جمله ابزارهای کنترل سرعت در نقاط مختلف دنیا هستند اما استفاده بی رویه از آنها به جای نصب دوربین های کنترل سرعت، چراغ راهنما و خطوط عابر پیاده در اهواز موجب نارضایتی شهروندان شده است.

غفلت از سرعت گیر بلای جان ماشین اگر شناختی نسبت به معابر اصلی و فرعی اهواز نداشته باشید با موانع بیجایی مواجه می شوید که به خودروی شما خسارت وارد می کنند این ها را یک شهروند اهوازی می گوید و ادامه می دهد: این موانع به ویژه در معابر اصلی خیلی خطرناک هستند چون با سرعت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت گیرهای بی حساب وکتاب شهرداری در اهواز

سرعت گیرهای بی حساب وکتاب شهرداری در اهواز