مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-05اقتصادي

دریافت تسهیلات از جهاد کشاورزی منوط به خرید 9300تومانی تامسون از باغدار


سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی مازندران گفت: سورتینگ داران، ذخیره کنندگان و بازرگانی های رسمی می توانند از تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی استفاده کنند که پرتقال تامسون را از باغدار به قیمت کیلویی 9هزار و 300 تومان روی درخت با فاکتور رسمی خریداری کرده باشند.

- بابک مومنی سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی مازندران در خصوص قیمت خرید تامسون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته نشست با حضور برومندی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی و جمعی از باغداران به ویژه رییس اتحادیه باغداران استان مازندران و سورتینگ داران و نمایندگان آن ها برگزار و تصمیم مهمی اخذ شد.

وی افزود: بنا بر رقم اعلام شده به رییس اتحادیه باغداران که قبلا کتبا هم اعلام شده بود، رقم آنالیز بهای خرید پرتقال تامسون روی درخت به ازای هر کیلوگرم 9 هزار و 300 تومان اعلام شد.

سرپرست اداره کل جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد که حمایت های وزارت جهاد کشاورزی در صورت تامین تسهیلات سرمایه در گردش به سورتینگ داران، ذخیره کنندگان و بازرگانی های رسمی تعلق بگیرد که فاکتور رسمی خرید کشاورز و باغدار پرتقال تامسون را به ازای هر کیلوگرم 9هزار و 300 تومان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت تسهیلات از جهاد کشاورزی منوط به خرید 9300تومانی تامسون از باغدار

دریافت تسهیلات از جهاد کشاورزی منوط به خرید 9300تومانی تامسون از باغدار