مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-08ورزشي

مورایس: برای تیمی که می خواهد به فینال راه یابد، رقیب اهمیت ندارد


النصر و الهلال تیم های با کیفیتی هستند، فرقی نمی کند با چه تیمی رو به رو شویم، تیمی که می خواهد به فینال برسد باید همه را شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: چند هفته ای بود که در لیگ بازی نداشتیم، خوشحالم دوباره شما را می بینم، تقویم مسابقات به نسبت بازی های ملی بعدی فشرده خواهد بود و این باعث می شود فرصت خاصی برای استراحت نداشته باشیم و بازی های لیگ جذاب داشته باشیم.

وی افزود: مس رفسنجان قابل احترام است، بازی ساده ای نخواهد بود، امیدواریم شبیه بازی های قبلی به هواداران خود که به ورزشگاه می آیند خوش آمد بگوییم و با خوشحالی بدرقه کنیم .

مورایس در خصوص جابه جایی در مدیریت سپاهان گفت: همیشه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، این اتفاقات در طول فصل جاری بسیار برای سپاهان رخ می دهد، چالش همیشه وجود دارد، محمدرضا ساکت شخص بسیار قابل احترامی بود، ساکت بسیار با شخصیت بود، بعضی زمان ها باید بگذاریم شرایط همان گونه پیش برود، ساکت فرزند اصفهان است و در همیشه در کنار ما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مشخص است در آسیا دست آورد خوبی داشتیم، حضور در جمع 16 تیم برتر کار ساده ای نبود، خوشحالم به این مرحله راه یافتیم، این مرحله را با صلابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورایس: برای تیمی که می خواهد به فینال راه یابد، رقیب اهمیت ندارد

مورایس: برای تیمی که می خواهد به فینال راه یابد، رقیب اهمیت ندارد