مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-03سياسي

پاسخگویی وزیر بهداشت برای تکلیف قانونی رفع تعارض منافع که روی زمین ماند


نایب رییس اول کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به سؤال خود از وزیر بهداشت، گفت: وزیر بهداشت باید برای تکلیف قانونی رفع تعارض منافع که روی زمین ماند، - مهدی عسگری نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس با اشاره به سوال خود از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روز دوشنبه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مطرح می شود،گفت: بر اساس بند ل تبصره 17 قانون بودجه 1401، کلیه مؤسسات پزشکی بخش خصوصی مکلف بودند در راستای مدیریت مؤثر تعارض منافع، ظرف سه ماه اساسنامه و مشخصات سهامداران مؤسسه مربوط را در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری جهت اعلان عمومی به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه این مصوبه، مؤسسات پزشکی، داروسازی و آزمایشگاهیِ بخش خصوصی را مکلف به ارائه اساسنامه و مشخصات سهامداران به اداره ثبت شرکت ها کرده است، افزود: چرا با گذشت بیش از 17 ماه از فرصت قانونی، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نشده است؟ برنامه وزارت بهداشت برای اجرای کامل این حکم چیست؟.

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کمیسیون تلفیق بودجه1401 جهت مدیریت مؤثر تعارض منافع در حوزه بهداشت و درمان، پیشنهادی مطرح کردیم که مورد تصویت مجلس قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی وزیر بهداشت برای تکلیف قانونی رفع تعارض منافع که روی زمین ماند

پاسخگویی وزیر بهداشت برای تکلیف قانونی رفع تعارض منافع که روی زمین ماند