مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-25سياسي

لزوم ساماندهی میدن 15 خرداد زاهدان برای پیشگیری از آبگرفتگی


فرماندار زاهدان با اشاره بر لزوم آمادگی برای جلوگیری از خسارات در بارش های پیش رو با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره،گفت؛ روند ساماندهی حدفاصل میدان 15خرداد و مصطفی خمینی(چهارراه علیشاه) باید به سرعت انجام گیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست علیرضا شهرکی سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان و با حضور کلیه اعضاء در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار زاهدان در این جلسه ضمن تأکید بر همکاری مستقیم شبکه مدیریت بحران بیان داشت: حضور مستقیم در مدیریت بحران و پاسخگویی لحظه ای در مدیریت باید ملموس باشد.

وی در ادامه افزود: در مدیریت بحران ضمن تفویض مدیریت بصورت رده بندی تمامی تجهیزات و امکانات باید شناسایی و مشخص شده باشند.

شهرکی همچنین  ضمن اشاره بر لزوم آمادگی جهت جلوگیری از خسارات در بارش های پیش رو با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره، ادامه داد؛ روند ساماندهی حدفاصل میدان 15خرداد و مصطفی خمینی(چهارراه علیشاه) باید به سرعت انجام گیرد .

شهرکی در ادامه ضمن  تاکید اطلاع رسانی به موقع تشریح کرد: موضوعات مربوط به مدیریت و پیشگیری از بحران را  باید از کانال خبری مشخص و واحد به ستاد بحران منتقل کرد  و از این کانال  اطلاع رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی میدن 15 خرداد زاهدان برای پیشگیری از آبگرفتگی

لزوم ساماندهی میدن 15 خرداد زاهدان برای پیشگیری از آبگرفتگی