مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 06:302023-11-29اقتصادي

پرداخت 240 میلیارد مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری های گلستان


مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهر ماه مبلغ 240 میلیارد تومان عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های گلستان پرداخت شده است.

- قربان حاجی مشهدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: سازمان امور مالیاتی هر سه ماه یکبار برای دریافت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به مودیان مشمول این مالیات فراخوان می دهد تا نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: چهار درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری های گلستان است که این منبع مالی پایدار می تواند در مدیریت بهینه شهر نقش بسزایی ایفا کند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع 251 میلیارد تومان به شهرداری ها بخشداری ها و فرمانداری های دارای روستاهای بدون دهیار در استان گلستان پرداخت شد.

حاجی مشهدی گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه مهرماه 240 میلیارد تومان عوارض مالیات بر ارزش به شهرداری ها گلستان پرداخت شده بوده که سهم شهرداری گرگان 49 میلیارد تومان است و بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان بیان کرد: مودیان مالیاتی در استان گلستان حدود 10 هزار میلیارد تومان معوقات مالیاتی دارند که که حدود 30 تا 40 درصد این رقم به مالیات بر ارزش افزوده مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 240 میلیارد مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری های گلستان

پرداخت 240 میلیارد مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری های گلستان