مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-17بين الملل

ترامپ: مهاجران نژاد آمریکایی را فاسد می کنند!


ترامپ در این سخنرانی در نیوهمپشایر بارها درباره مسائل مرزی از الفاظی تحریک آمیز استفاده و از سیاست های «جو بایدن» رییس جمهوری فعلی آمریکا انتقاد کرد.

- ترامپ در این سخنرانی در نیوهمپشایر بارها درباره مسائل مرزی از الفاظی تحریک آمیز استفاده و از سیاست های جو بایدن رییس جمهوری فعلی آمریکا انتقاد کرد.

او با اشاره به این که مهاجران از آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی به آمریکا می آیند، گفت آن ها نژاد کشور ما را فاسد می کند؛ از تمام جاهای دنیا به کشور ما سرازیر می شوند.

رییس جمهوری پیشین آمریکا در یک سخنرانی در جمع هوادارانش اظهارات نژادپرستانه ای علیه جمعیت مهاجران آمریکایی مطرح کرده و وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات با مهاجران غیرقانونی مقابله و مهاجران قانونی را نیز محدود خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ ، رییس جمهوری پیشین آمریکا که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2024 نیز شده است، با گفتن اینکه مهاجرانِ فاقد مدارک قانونی نژاد کشور ما را فاسد می کنند الفاظی را تکرار کرد که پیش تر به عنوان بیگانه هراسی و شباهت آن به الفاظ نازی ها مورد انتقاد قرار گرفته بود.

  خبرگزاری رویترز با اشاره به این اظهارات ترامپ که در یک سخنرانی در جمع هوادارانش در ایالت نیوهمپشایر آمریکا مطرح شد، نوشت: او به موج مهاجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: مهاجران نژاد آمریکایی را فاسد می کنند!

ترامپ: مهاجران نژاد آمریکایی را فاسد می کنند!