مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-29سياسي

ایجاد دانشگاه صنعت نفت در هرمزگان را پیگیری می کنم


هرمزگان استانی کاملا نفتی است، از این رو لازم است ظرفیت آموزش عالی صنعت نفت نیز در استان باتوجه به اهمیتی که تربیت نیروی انسانی متخصص دارد، - ایسنا/هرمزگان  استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان استانی کاملا نفتی است، از این رو لازم است ظرفیت آموزش عالی صنعت نفت نیز در استان باتوجه به اهمیتی که تربیت نیروی انسانی متخصص دارد، ایجاد شود.

مهدی دوستی در نشست با محمد چهاردولی رییس دانشگاه صنعت نفت و مدیران این دانشگاه که در دفتر استاندار هرمزگان برگزار شد، با اشاره به نفتی بودن استان هرمزگان، اظهار کرد: لازم است ظرفیت آموزش عالی صنعت نفت در استان باتوجه به اهمیتی که تربیت نیروی انسانی متخصص دارد، ایجاد شود.

وی عنوان کرد: آمادگی کامل داریم مقدمات احداث دانشکده تخصصی صنعت نفت را در هرمزگان و بندرعباس ایجاد کنیم و نهایت همکاری را در این حوزه داشته باشیم.

هرمزگان قطب پالایشی کشور است/ هرمزگان به 2 میلیون ظرفیت پالایشی خواهد رسید دوستی بیان کرد : استان هرمزگان در حال حاضر قطب پالایشی کشور است و با احتساب پروژه هایی که آغاز شده است، حدود 2 میلیون ظرفیت پالایشی در آینده خواهد داشت و در حال حاضر 905 هزار بشکه ظرفیت پالایشی جدید در دست ایجاد است و شرق هرمزگان به یکی قطب های پالایشی تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دانشگاه صنعت نفت در هرمزگان را پیگیری می کنم

ایجاد دانشگاه صنعت نفت در هرمزگان را پیگیری می کنم