مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-05حوادث

اغفال دختران جوان با ترفند جذب برای «مدلینگ»


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری عامل فریب و اخاذی از دختران جوان با ترفند «مدلینگ» در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: بر اساس رصد و گشت زنی کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در فضای مجازی مشخص شد فردی ضمن معرفی خود به عنوان دارنده برند پوشاک با انتشار آگهی در برنامه های کسب و کار به عنوان استخدام مدلینگ در حوزه شهرستان و کشاندن قربانیان به صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام با برقراری ارتباط با کاربران خانم و پس از جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری از طعمه های خود می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: این فرد کلاهبردار با ارائه وعده فعالیت مدلینگ با درآمد بالا و سایر وعده های پوشالی، پس از به دست آوردن تعدادی تصویر نامناسب و خصوصی از فریب خوردگان، از آنها اخاذی می کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان سایبری شهرستان قرار گرفت که با انجام اقدامات پلیسی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

رییس پلیس فردیس اظهار کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی متهم دستگیر و پس از مواجهه با ادله دیجیتال موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغفال دختران جوان با ترفند جذب برای «مدلینگ»

اغفال دختران جوان با ترفند جذب برای «مدلینگ»