مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-03حوادث

انهدام باند قمار آنلاین در مازندران


16 سرکرده اصلی یک باند شرط بندی و قمار آنلاین در کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی، توسط پلیس فتا استان مازندران دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار وحید مجید، رییس پلیس فتا فراجا در تشریح این خبر اعلام کرد: با اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان سایبری در مجموعه پلیس فتا مازندران، اعضای این باند 108 نفر بودند که 16 متهم اصلی باند در شهرهای استان مازندران مورد شناسایی قرار گرفته و با کسب مجوز قضایی به این پلیس احضار یا دستگیر شدند.

وی بااشاره به مسدود شدن 100 قطعه کارت بانکی اجاره ای که توسط متهمان در چرخه پولشویی قرار گرفته بود، بیان کرد: در بررسی های انجام شده، مشخص شد تمامی اعضای دستگیر شده به صورت یک باند سازمان یافته و شبکه ای اقدام به تهیه کارت بانکی کرده و با ایجاد صفحات متعدد در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تبلیغات کاذب و فریب کاربران به خصوص جوانان اقدام به فعالیت در خصوص قمار به صورت آنلاین می کردند.

این مقام ارشد سایبری افزود: کارشناسان گردش مالی کلاهبرداری شده را بالای هزار میلیارد ریال معادل یک صد میلیارد تومان برآورد کرده اند.

رییس پلیس سایبری کشور باتوجه به مجرمانه بودن این سایت ها گفت: درصورت برنده شدن هیچ تضمینی برای دریافت جایزه  یا پول وجود ندارد، در بیشتر موارد مدیران سایت اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قمار آنلاین در مازندران

انهدام باند قمار آنلاین در مازندران