مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-10سياسي

تأمین امنیت شاغلان حوزه سلامت درخواست سازمان نظام پزشکی از پلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی یادداشت سخنگوی فراجا تحت عنوان «اوباش گری در مراکز درمانی را برنمی تابیم» رییس کل سازمان نظام پزشکی طی تماس تلفنی با سخنگوی پلیس سردار سعید منتظر المهدی از موضع گیری فراجا و توجه پلیس در خصوص این مقوله و جدیت .

- رییس سازمان نظام پزشکی کشور ضمن اشاره به اهمیت تأمین امنیت شاغلین حوزه سلامت در مراکز درمانی به طور جد خواستار همراهی پلیس در جلوگیری از حوادث آسیب رسان و ضرب و جرح و عدم امنیت پزشکان و پرستاران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی یادداشت سخنگوی فراجا تحت عنوان اوباش گری در مراکز درمانی را برنمی تابیم رییس کل سازمان نظام پزشکی طی تماس تلفنی با سخنگوی پلیس سردار سعید منتظر المهدی از موضع گیری فراجا و توجه پلیس در خصوص این مقوله و جدیت در برخورد با پدیده اوباش گری در مراکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت تامین امنیت شاغلین حوزه سلامت در مراکز درمانی به طور جد خواستار همراهی پلیس در جلوگیری از حوادث آسیب رسان و ضرب و جرح و عدم امنیت پزشکان و پرستاران شد.

سردار سعید منتظرالمهدی نیز با اشاره به ابلاغ دستورالعملی به پلیس پیشگیری ناجا از هماهنگی های لازم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت شاغلان حوزه سلامت درخواست سازمان نظام پزشکی از پلیس

تأمین امنیت شاغلان حوزه سلامت درخواست سازمان نظام پزشکی از پلیس