مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-19ورزشي

جهاددانشگاهی می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث علمی باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع  انسانی استانداری فارس، جهاددانشگاهی را یک دستگاه مادر عنوان کرد و گفت: این نهاد می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث پژوهش و فناوری باشد.

- ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع  انسانی استانداری فارس، جهاددانشگاهی را یک دستگاه مادر عنوان کرد و گفت: این نهاد می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث پژوهش و فناوری باشد.

عبدالعلی کریمی امروز، 28 آذرماه در حاشیه بازدید از غرفه جهاددانشگاهی فارس در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان گفت: امسال جهاددانشگاهی فارس با برنامه و کارها و اقدامات بسیار نو و جدیدی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است که از این بابت قدردانی می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انصافاً جهاددانشگاهی فارس در حوزه سلامت کارهای بسیار تخصصی و خوبی انجام داده است، گفت: یکی از مراکز بسیار مهم ما در امر تحقیق پژوهش و فناوری، جهاددانشگاهی است که می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد و یک دستگاه مادر محسوب می شود که می تواند خدمات بسیار خوبی ارائه دهد و فعال و پویا حاضر شده است.

کریمی در پایان تأکید کرد: حتماً یک جلسه از کارگروه پژوهش و فناوری استان را با حضور مسئولان و پژوهشگران جهاددانشگاهی برگزار خواهیم تا بتوانیم از ظرفیت آنان در عرصه مباحث تحقیقات سلامت بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث علمی باشد

جهاددانشگاهی می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث علمی باشد