مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-02حوادث

ماجرای گروگانگیری امروز در شیراز چه بود؟+فیلم


ظهر امروز یازدهم آذرماه تماسی با مرکز فوریت های پلیس 110 از یک فقره گروگانگیری در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حوالی ساعت 11 امروز یازدهم آذرماه در پی تماس با فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اعلام گروگان گیری، مأموران پلیس وارد عمل شدند که در این حادثه 2 نفر، یک دختر و یک پسر گروگان گرفته شده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس درباره جزییات این حادثه گفت: ظهر امروز یازدهم آذرماه در پی یک فقره آدم ربایی در خیابان خبرنگار شیراز و متواری شدن گروگانگیران، بلافاصله شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی های اولیه در صحنه جرم مطلع شدند یک سواری سمند با 3 سرنشین با تهدید اسلحه دختر و پسری جوان که در خیابان در حال تردد بوده اند را ربوده و به محل نامعلومی متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: به دنبال این اتفاق سریعا طرح مهار اجرا شد و ماموران انتظامی با اقدامات فنی مطلع شدند که خودرو آدم ربایان در محور شیراز-کازرون در حال تردد است.

    سردار حبیبی عنوان کرد: تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی و آگاهی استان، کارکنان انتظامی شهرستان های شیراز، کوه چنار و کازرون پس از هماهنگی با مرجع قضایی سریعا به محور مذکور اعزام شده و خودرو فوق را شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گروگانگیری امروز در شیراز چه بود؟+فیلم

ماجرای گروگانگیری امروز در شیراز چه بود؟+فیلم