مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-01سياسي

بازگشت مجموعه چوب و کاغذ مازندران به دوره حیات طلایی


استاندار مازندران با اشاره به تاکیدات رییس جمهور در خصوص حل مسائل تولید در استان ها گفت: در این زمینه مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران پس از دو سال که در آستانه ورشکستگی بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور امروز جمعه 10 آذر ماه در مراسم جشن خودکفایی کاغذ و پیشرفت مازندران که در شرکت صنایع چوب و کاغذ استان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع کاغذ در سال 1374 تنها در بخش واردات آن مطرح بود و به طور کامل ریشه تولید کاغد دولتی زده شده بود و زمانی که دولت کاغذ را به فهرست کالای ضروری افزود احتکار آغاز شد.

وی با اعلام اینکه 224 واحد راکد استانی در دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشتند، افزود: دولت سیزدهم از مجموع 192 واحد تولیدی در تملک بانک، تاکنون 143 واحد از تملک خارج شدند.

حسینی پور با اشاره به تاکیدات رییس جمهور در خصوص حل مسائل تولید در استان ها گفت: در این زمینه مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران پس از دو سال که در آستانه ورشکستگی بود، به دوره حیات طلایی خود بازگشت.

استاندار مازندران یادآور شد: امروز بعد از گذشت پس از 26 سال شاهد این هستیم که دستور مقام معظم رهبری در حوزه کاغذ روی زمین نماند، در دولت مردمی سیزدهم به راه افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مجموعه چوب و کاغذ مازندران به دوره حیات طلایی

بازگشت مجموعه چوب و کاغذ مازندران به دوره حیات طلایی