مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-01حوادث

دستگیری 21 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان


فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری 21 سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان و اعتراف این افراد به 25 فقره سرقت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری 21 سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان و اعتراف این افراد به 25 فقره سرقت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت ‎های مجموعه انتظامی عنوان کرد و با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد، گفت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه، 14 سارق و 7 مالخر در سطح استان دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به 25 فقره سرقت منزل اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 21 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان

دستگیری 21 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان