موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-14اقتصادي

کالاها و خودروهای رسوبی پارکینگ های آذربایجان شرقی هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف هرچه سریعتر کالاها و خودروهای توقیفی رسوبی در انبارها و پارکینگ های استان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف هرچه سریعتر کالاها و خودروهای توقیفی رسوبی در انبارها و پارکینگ های استان تاکید کرد.

بابک محبوب علیلو در نشست بررسی، ساماندهی و تعیین تکلیف خودروها و کالاهای رسوبی استان با اشاره به لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف سریع و فوری خودروهای توقیفی اظهار کرد: جلوگیری از رسوب کالاها و تخلیه انبارها از اولویت های دستگاه قضایی به شمار می آید که در این راستا نظارت بر وضعیت انبارها و تعیین تکلیف آن ها در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر دستور العمل ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه گفت: در این دستورالعمل تکالیف متولیان و مسئولان امر به خوبی تعیین شده که باید براساس مفاد آن و با جدیت و مسئولیت پذیری به این مسئولیت ها عمل کرد.

وی با بیان اینکه نسبت به کالاها و خودروهای توقیفی باید با رعایت جوانب قانونی اقدام کر، گفت: در رابطه با کالاها و خودروهای توقیفی که از گذشته در انبارها موجود هستند باید با سرعت و دقت بالا در چارچوب مقررات عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاها و خودروهای رسوبی پارکینگ های آذربایجان شرقی هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود

کالاها و خودروهای رسوبی پارکینگ های آذربایجان شرقی هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود