مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-25سياسي

سردار فدا: بسیج، الگویی برای جوانان جهان اسلام است


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: جوانان فلسطینی با الگوگیری از انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه استان اصفهان  شامگاه جمعه در ویژه برنامه پاره تن مردم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی، اظهار کرد: فلسفه وجودی بسیج یک حرکت الهی و قرآنی بود که امام راحل در این کشور بنیان نهاد و حفظ و حراست از این نظام از سوی امام راحل به مردم واگذار شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های بسیج الگو گرفتن جوانان جهان اسلام از آن بود، افزود: جوانان فلسطینی با الگوگیری از انقلاب اسلامی با استکبار جهانی مبارزه می کنند و عملیات طوفان الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی پوشالی است.

فدا کمک در تثبیت نظام، سازندگی، مقابله با جنگ نرم دشمن، کمک به دستگاه ها در کنترل بیماری فلج اطفال، واکسیناسیون و کرونا را از جمله اقدامات بسیج بیان کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: بسیج ایجاد شد تا موانع جلوی پای نظام برداشته و با چالش ها مقابله شود و این اقدامات با شعار از مردم، با مردم و برای مردم انجام شد و این مهم نشان از نقش موثر و مهم بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدا: بسیج، الگویی برای جوانان جهان اسلام است

سردار فدا: بسیج، الگویی برای جوانان جهان اسلام است