مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-22سياسي

هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی، تاثیرگذاری بر دانش آموزان در درازمدت است


رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: خروجی برنامه های متنوع برگزار شده متفاوت از یکدیگر هستند و هدف از برگزاری برنامه و مراسم های فرهنگی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: خروجی برنامه های متنوع برگزار شده متفاوت از یکدیگر هستند و هدف از برگزاری برنامه و مراسم های فرهنگی، تاثیرگذاری بر دانش آموزان در درازمدت است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نجف قلی زاده سرایی در گفت وگو با ایسنا، از برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای تمام دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی خبر داد و افزود: بسیج دانش آموزی برای تمام دانش آموزان استان حتی مدارس تیزهوشان، برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری دوره راهیان پیشرفت دارد که طی آن از قشم، بندرعباس، تهران و کاشان بازدید می کنند.

وی اظهار کرد: تعداد 730 هزار نفر دانش آموز بسیجی در استان داریم و برای تمامی این دانش آموزان، برنامه های مختلفی برنامه ریزی کرده ایم که می توان به طرح چفیه های بهشتی اشاره کرد.

وی، سازمان بسیج دانش آموزی را در هر زمینه ای فعال عنوان کرد و ادامه داد: سازمان بسیج دانش آموزی در هر زمینه ای برای تعلیم و تربیت یک دانش آموز انقلابی، مومن و متدین برنامه های متنوعی مانند جهاد تبیین، دوره های صالحین در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی، تاثیرگذاری بر دانش آموزان در درازمدت است

هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی، تاثیرگذاری بر دانش آموزان در درازمدت است