مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-21سياسي

دغدغه مندی حوزه های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به دغدغه مندی حوزه های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی، گفت: برای حرکت در مسیر توسعه تفکر انقلابی و دینی باید وصل به حوزه های علمیه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بعداز ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه های علمیه استان که در مجتمع اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه 10هزار و 400شهید دیار علویان از جمله شهدای روحانی این خطه از شمال کشور،  اظهار کرد: نقش موثر و کارکرد حوزه های علمیه در جامعه غیرقابل انکار است.

وی افزود: به فرموده امامین انقلاب محکم ترین پایگاه اسلام حوزه های علمیه هستند و با وجود این حوزه ها اسلام زنده نگه داشته شده و اگر روحانیت نبود از اسلام اصیل خبری نبود.

  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه حوزه های علمیه محل تولید فکر و اندیشه و مسوول حفظ دین مردم هستند، افزود: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی که از وجود حوزه علمیه و برخواسته از اندیشه امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مندی حوزه های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی

دغدغه مندی حوزه های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی