مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-27اجتماعي

تدوین 50 طرح مطالعاتی برای ساماندهی حمل ونقل و ترافیک اصفهان


مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: چشم انداز برنامه ها و سیاست های حمل ونقل وترافیک شهرداری این کلان شهر در قالب 50 پروژه پژوهشی و مطالعاتی تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد پورمیدانی، مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: از سال 1400 تاکنون 20 پروژه مطالعاتی با شرکت ها و مشاوران بخش خصوصی و 30 پروژه مطالعاتی توسط کارشناسان اداره مطالعات و برنامه ریزی انجام شده است.

وی افزود: مجموعه پروژه های پژوهشی و مطالعاتی مستند به طرح جامع حمل ونقل و ترافیک و بر اساس اهداف و برنامه های شاخص این حوزه از جمله روان سازی ترافیک و ارتقای کیفیت خدمات حمل ونقل عمومی تدوین شده است.

پورمیدانی عنوان کرد: چشم انداز برنامه ها و سیاست های حمل ونقل وترافیک شهرداری این کلان شهر در قالب 50 پروژه پژوهشی و مطالعاتی تدوین شده است.

مدیرکل مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت اجرای نتایج حاصل از مطالعات شهری در برنامه ریزی های اجرایی کلان شهرها گفت: پروژه های بزرگ شهری بدون پیوست ترافیکی مشکلات متعددی در وضعیت کلان شهرها ایجاد می کند و موجب هدر رفت منابع مالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 50 طرح مطالعاتی برای ساماندهی حمل ونقل و ترافیک اصفهان

تدوین 50 طرح مطالعاتی برای ساماندهی حمل ونقل و ترافیک اصفهان