مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-17سياسي

مراسم تشییع شهدا باعث آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان است


شهردار شیراز با اشاره به تأثیر حضور جوانان در مراسم تشییع شهدا گفت: قطعا حضور نسل جوان در مراسم تشییع شهدا می تواند به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان کمک کند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به تأثیر حضور جوانان در مراسم تشییع شهدا گفت: قطعا حضور نسل جوان در مراسم تشییع شهدا می تواند به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان کمک کند.

محمدحسن اسدی امروز، 26 آذرماه در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام که در شیراز برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام و خوشنام امروز در شهر شیراز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شیراز برگزار شد.

شهردار شیراز با اشاره به حضور پرشور نسل جوان در مراسم تشییع شهدای گمنام تاکید کرد: قطعا حضور نسل جوان در مراسم تشییع شهدا می تواند به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان کمک کند.

وی با بیان اینکه این شهیدان نشان دهنده ایثار، شهادت و از خودگذشتگی هستند، افزود: بسیاری از جوانان دفاع مقدس را ندیده اند اما کسانی که آن دوران را دیده اند می دانند جوانانی که به جنگ تحمیلی رفتند مظهر رشادت، جوانمردی و شهادت طلبی بودند.

اسدی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که بعد از چندین سال یک تکه استخوان از شهیدان و جوانان رشید پیدا می شود که یادآوری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع شهدا باعث آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان است

مراسم تشییع شهدا باعث آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسل جوان است