مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-05سياسي

تحریم کنندگانی که بیشترین ثبت نام را در انتخابات داشتند!


حزب اتحاد ملت که در ایام ثبت نام انتخابات تلاش می کرد با سرد نشان دادن فضای انتخابات نمایش عدم نامزدی در انتخابات به راه بیندازد، گویا بیشترین تعداد ثبت نامی را داشته که فهرست آن منتشر شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: این ادعا موجب شد یکی از کانال های خبری اصلاح طلب که از سوی یکی از چهره های رسانه ای شناخته شده این جریان اداره می شود، در واکنش به این خبر، فهرست بلندی از اصلاح طلبان عضو حزب اتحاد ملت را معرفی کند که در انتخابات ثبت نام کرده اند.

اسامی مطرح شده از سوی این کانال که عضو حزب اتحاد ملت هستند عبارت اند از حرج چلداوی، سید فرید موسوی، مهدی شیرزاد، سعید رادمنش، رمضانعلی فردوسی، محمد خلخالی، آیدین پیرزه، سید مرتضی فیاضی، علی نوذرپور، غلامعلی ابراهیم سوته، حبیب الله محمدی، عبدالرحمن نارویی، مرتضی برهان، علی رشیدی، مهدی شیرکوند، حسن آل بویه، سهراب شرافتمند، مجتبی سلطانی، الله کرم نصیری، علی اکبر شمشیری، اکبر ظریفی، صادق محمدی، داود عسگری، محمدمیثم ورچهره، آرتیکاس اقبالی، محمود طالقانی نژاد، زهرا آوجیان، فریده بزنی، منیژه کیش حضرت سلطانی، عاطفه جوادی.

علی شکوری راد عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت هم در واکنش به اینکه تعدادی از اعضای این حزب به دلیل ثبت نام در انتخابات اخراج شدند، گفت: این خبر 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم کنندگانی که بیشترین ثبت نام را در انتخابات داشتند!

تحریم کنندگانی که بیشترین ثبت نام را در انتخابات داشتند!