مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-13اقتصادي

زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی، حلقه های مفقوده را احصا کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنجیره های ارزش در محصولات شیلات و گیاهان دارویی باید در گام اول حلقه های مفقوده ای که برای کامل شدن یک زنجیره نیاز است را احصا کنند و در گام دوم برای پر شدن این خلأها عوامل موثر را همسو و پای کار بیاورد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنجیره های ارزش در محصولات شیلات و گیاهان دارویی باید در گام اول حلقه های مفقوده ای که برای کامل شدن یک زنجیره نیاز است را احصا کنند و در گام دوم برای پر شدن این خلأها عوامل موثر را همسو و پای کار بیاورد.

سید علی معتمدی پور در کارگروه زنجیره های ارزش راهبردی گیاهان دارویی و شیلات افزود: اهمیت ایجاد زنجیره های ارزش بر کسی پوشیده نیست اما آنچه مورد تاکید من است، این بوده که در مرحله حرف و تئوری گیر نکنیم و وارد فاز اجرایی و عملیاتی کار شویم.

وی با برشمردن انتظاراتش از مدیریت این زنجیره اظهارکرد: همسو شدن کارهای متعدد و پراکنده، تعریف یک هدف مشترک و استراتژی واحد در حال حاضر ضروری است چرا که به عنوان مثال در گیاهان دارویی بسیاری از نهادها از منابع طبیعی گرفته تا دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی فعال است و اگر یک مدیریت واحد بر این فعالیت ها حاکم نشود، شاهد خروجی واحد و منسجمی نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی، حلقه های مفقوده را احصا کند

زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی، حلقه های مفقوده را احصا کند