مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-16سياسي

تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در 65 دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با اعلام این خبر گفت: این آیین نامه در راستای تحقق ماده 36 قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مجلس شورای اسلامی تدوین شده است.

- مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ آیین نامه تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی، ایرانی از ایجاد این مراکز در 65 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، احد بنار با اعلام این خبر گفت: این آیین نامه در راستای تحقق ماده 36 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی تدوین شده است.

وی با اشاره به این که کار کارشناسی و تدوین این آیین نامه با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، استادان حوزه و دانشگاه یک سال به طول انجامید، اظهار کرد: در این آیین نامه سعی شد مراکز مشاوره و روانشناسی به صورت جامع در دانشگاه های علوم پزشکی دیده شود و تغییراتی بر مبنای سبک زندگی اسلامی و ایرانی در آن ها شکل بگیرند.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر این که تمام دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی باید این مراکز مشاوره را فعال کنند، گفت: ساختار این مراکز مشاوره در 17 دانشگاه علوم پزشکی کشور به صورت مدیریتی، در 21 دانشگاه به صورت اداره و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در 65 دانشگاه

تاسیس مراکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در 65 دانشگاه