مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-11ورزشي

چه کسانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور کشتی می گیرند؟


رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور طبق برنامه طی روزهای 22 تا 24 آذر چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در ساری برگزار خواهد شد و کشتی گیران مختلفی از سراسر کشور روی تشک برای راه یابی به چرخه انتخابی تیم ملی با یکدیگر روی تشک به مبارزه می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که پیش از این قراربود در سقز برگزار شود، اما بدلیل مشکلات موجود میزبانی به مازندرانی ها رسید .

طبق چرخه انتخابی کشتی گیران مدال آور رقابت های جهانی صربستان 2023 و دارندگان مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو چین و کشتی گیرانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند از مرحله اول انتخابی تیم ملی معاف هستند مگر اینکه خود بخواهند درکنار تیم استانی در قهرمانی کشور کشتی بگیرند.

رحمان عموزاد به واسطه کسب سهمیه المپیک، یونس امامی به واسطه کسب مدال طلا بازی های آسیایی، محمد نخودی به واسطه کسب نشان برنز جهان، حسن یزدانی به واسطه کسب مدال نقره جهان و مدال طلای بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک و امیرحسین زارع به واسطه کسب مدال های طلای جهان و بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک و احتمالا کامران قاسم پور که وضعیت نامشخصی دارد از جمله کشتی گیرانی هستند که طبق چرخه از قهرمانی کشور معاف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور کشتی می گیرند؟

چه کسانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور کشتی می گیرند؟