مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-18سياسي

واکنش پزشکیان به فساد چای دبش : همه می گویند کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!


مشکل همه این رانت ها، قاچاق ها، زمین خواری ها، رشوه ها و روندی که وجود دارد، نبود سیستم داده ها است.

تا این سیستم را درست نکنیم نمی شود، - واکنش پزشکیان به فساد چای دبش : همه می گویند کی بود؟ کی بود؟ من نبودم! پزشکیان : مشکل همه این رانت ها، قاچاق ها، زمین خواری ها، رشوه ها و روندی که وجود دارد، نبود سیستم داده ها است.

تا این سیستم را درست نکنیم نمی شود، همه می گویند کی بود؟ کی بود؟ من نبودم! نماینده تبریز در مجلس گفت: بار ها گفته ام در دولت آقای روحانی هم گفته ام همان موقع مردم به خیابان ریختند و حق شان را می خواستند، یک عده برخورد می کردند شما دارید امنیت جامعه را برهم می زنید، امنیت جامعه را آن گردن کلفت هایی که پول های مردم را خوردند به هم زده اند، نه آدمی که دار و ندارش را گذاشته در بانک که با آن زندگی کند، اما پولش را خوردند و بردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مسعود پزشکیان درباره فسادی که طی روز های گذشته مطرح شده و واکنش ها به اینکه چرا دیر در خصوص فسادی به این وسعت اطلاع رسانی شد، گفت: جزییات را من خبر ندارم، اما این روند اختلاس ها و ویژه خواری هایی که اتفاق می افتد یک علت اصلی دارد؛ آن زمان که نایب رییس مجلس بودم، در جریان ماجرای بانک ها که پول های مردم را یک عده بردند و خوردند و مردم گرفتار بودند و به خیابان ها می آمدند یک عده از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پزشکیان به فساد چای دبش : همه می گویند کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!

واکنش پزشکیان به فساد چای دبش : همه می گویند کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!