مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-04فرهنگي

تازه هایی از «پایتخت» و بازگشت فرزاد حسنی


تازه هایی از سریال «پایتخت»، بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون، تشکیل کارگروه های تدوین اسناد هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر، پایان جوایز فیلم کوتاه مستقل با یک جایزه برای ایران، - تازه هایی از سریال پایتخت ، بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون، تشکیل کارگروه های تدوین اسناد هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر، پایان جوایز فیلم کوتاه مستقل با یک جایزه برای ایران، اعلام واژه سال 2023، یافته های جدید در محوطه تپه حسنلو و بدرقه پیکرهای 9 شهید مدافع حرم از اخبار فرهنگی هنری 13 آذرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوشنبه 13 آذرماه، رییس مرکز سیمافیلم درباره آخرین جزییات مذاکره با عوامل پایتخت و انتشار اخباری مبنی بر ساخت نسخه سینمایی آن توضیحاتی را بیان کرد.

بازگشت فرزاد حسنی معاون سیما نیز ضمن را خواند.

کارگروه های تدوین اسناد هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر تشکیل می شود پایان جوایز فیلم کوتاه مستقل با یک جایزه برای ایران هفدهمین دوره جوایز فیلم کوتاه مستقل در لهستان با اعطای جایزه بهترین فیلمبرداری به فیلم ایرانی به خود پایان داد.

فیلم منتخب کن در صدر بهترین های 2023 بالاترین نشان موسسه فیلم بریتانیا برای نولان ضمن این که، مجله تایم طبق روال هر سال، فهرستی از 10 فیلم برتر سال جاری میلادی را منتشر کرد و در سال 2024 بالاترین نشان افتخار موسسه فیلم بریتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه هایی از «پایتخت» و بازگشت فرزاد حسنی

تازه هایی از «پایتخت» و بازگشت فرزاد حسنی