مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 01:552023-12-04فرهنگي

خالق «شرلوک هولمز» از او متنفر بود!


گفته می شود «آرتور کانن دویل» از شخصیت شرلوک هولمز که خودش خلق کرده بود متنفر بود.

اما دلیل این نفرت پنهان که این نویسنده را به اوج شهرت و ثروت رساند چه بود؟ - گفته می شود آرتور کانن دویل از شخصیت شرلوک هولمز که خودش خلق کرده بود متنفر بود.

اما دلیل این نفرت پنهان که این نویسنده را به اوج شهرت و ثروت رساند چه بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، لوسی ورسلی که یک مورخ است می گوید آرتور کانن دویل از ساخته خود یعنی داستان های جنایی پلیسی شرلوک هولمز متنفر بود و شخصیت این کارآگاه را مسئول دیده نشدن داستان های تاریخی برجسته اش می دانست.

پس از این که داستان های جنایی شرلوک هولمز در سال 1891 در یک مجله ظاهر شد، دویل از فردی ناشناس به شهرتی جهانی پرتاب شد و 11 سال بعد نشان شوالیه دریافت کرد.

کانن دویل در تلاش برای یافتن ناشر برای داستان های شرلوک هولمز بود و پس از رد شدن توسط چند ناشر، سرانجام این داستان ها توسط ناشر چهارمی پذیرفته شد و آن ها گفتند که این کار دقیقاً همان چیزی است که آن ها به دنبال آن بودند: داستان های سبک ! داستان های هولمز برای کانن دویل سودآور بود، اما این نویسنده تصمیم گرفت پس از به دست آوردن پول کافی از این شخصیت او را بکشد و در یک داستان در سال 1893 او را بالای آبشاری در سوییس به پایین پرت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالق «شرلوک هولمز» از او متنفر بود!

خالق «شرلوک هولمز» از او متنفر بود!