مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-26حوادث

خوزستان/ فوت زن باردار در مراسم عروسی بر اثر تیراندازی/ بازداشت 8 نفر


پنج شنبه دوم آذرماه یک زن باردار براثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده، جان خود و فرزندش را از دست داد.

- پنج شنبه دوم آذرماه یک زن باردار براثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده، جان خود و فرزندش را از دست داد.

سرپرست دادگاه عمومی بخش صیدون باغ ملک خوزستان گفت: هشت نفر در رابطه با مرگ زن بارداری که در یک مراسم ازدواج در این شهرستان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، بازداشت شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدباقر سعیدی سرپرست دادگاه عمومی بخش صیدون باغ ملک امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات دستگیری متهم اصلی و عاملین تیراندازی در این مراسم، اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تیراندازی در یک جشن عروسی در منطقه مرغزار از توابع شهرستان صیدون که منجر به کشته شدن یک مادر باردار شد، موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

  وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی در راستای شناسایی و دستگیری عاملین به عوامل مرجع انتظامی صادر شد که با اقدامات به موقع، متهم اصلی و هفت نفر از عوامل تیراندازی بازداشت و با قرارهای متناسب روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان/ فوت زن باردار در مراسم عروسی بر اثر تیراندازی/ بازداشت 8 نفر

خوزستان/ فوت زن باردار در مراسم عروسی بر اثر تیراندازی/ بازداشت 8 نفر