مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-29سياسي

سرمایه گذاری دانشگاه آزاد بوشهر در حوزه آبزی پروری و گردشگری


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: این دانشگاه در سه حوزه آبزی پروری، گردشگری و دریا سرمایه گذاری می کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سعید رازقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان دیلم با بیان اینکه مهمترین شاخصه پیشرفت یک محدوده، شهر یا کشور براساس تولید ناخالص داخلی مشخص می شود، اظهار داشت: این تولید می تواند خدمات دهی، گردشگری، آموزش و مواردی از این قبیل باشد که باعث چرخش نقدینگی می شود.

وی با تأکید بر اینکه تولید، عامل اصلی در جهت پیشرفت اقتصادی است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، آگاهانه شعار این سال ها را بر پایه اقتصاد تعیین فرمودند و شهرستان دیلم با ظرفیت های متعدد خود می تواند نقش بسزایی در تولید ناخالص داشته باشد که در این میان نقش فرمانداری با توجه به حیطه کاری و اخذ مجوزها بسیار تعیین کننده است.

رازقی با تشریح سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، عنوان کرد: سمت و سوی حرکت دانشگاه باتوجه به آموزش و پژوهش به عنوان سیاست گذاری اولیه، مأموریت و اولویت های متعدد در حوزه تولید دانش بنیان است.

این مقام مسوول با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به طور کلان به دنبال سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و مولدسازی ظرفیت های دانشگاه و شهرستان ها است، خاطرنشان کرد: یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری دانشگاه آزاد بوشهر در حوزه آبزی پروری و گردشگری

سرمایه گذاری دانشگاه آزاد بوشهر در حوزه آبزی پروری و گردشگری