مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-25اقتصادي

فرآوری محصولات معدنی آذربایجان غربی در اولویت قرار می گیرد


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حذف خام فروشی در حوزه معادن و حرکت به سمت بهره وری محصولات، گفت: رکن اصلی توسعه بخش معدن در آذربایجان غربی فرآوری بوده و نیازمند اهتمام جدی دستگاه های متولی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حذف خام فروشی در حوزه معادن و حرکت به سمت بهره وری محصولات، گفت: رکن اصلی توسعه بخش معدن در آذربایجان غربی فرآوری بوده و نیازمند اهتمام جدی دستگاه های متولی است.

محمدصادق معتمدیان،4 آذرماه در جلسه شورای معادن استان با تاکید بر تحرک بخشی به این بخش مهم اقتصادی، افزود: خام فروشی یکی از مباحث جدی در عقب ماندگی بخش معدن بوده و فرآوری محصولات در داخل آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفته و با دقت مورد سنجش و پایش قرار گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فرآوری محصولات و استخراج های معدنی می تواند ضمن ایجاد شغل بیشتر، زمینه ارتقای سطح سرمایه گذاری و کمک به مردم منطقه را فراهم سازد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه پیشران توسعه استان بخش معدن در نظر گرفته شده، افزود: با تکمیل اطلاعات سرمایه گذاری گروه معادن آذربایجان غربی، می توان درخصوص جذب سرمایه گذار و توسعه معادن با شتاب بیشتری گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری محصولات معدنی آذربایجان غربی در اولویت قرار می گیرد

فرآوری محصولات معدنی آذربایجان غربی در اولویت قرار می گیرد