مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-11اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار کپسول گاز مایع در کرمانشاه


این روزها و با شروع فصل سرما بازار آزاد کپسول گاز مایع پر التهاب شده و شواهد از قیمت بیش از 300 هزار تومانی هر کپسول گاز مایع یازده کیلویی حکایت دارد.

- ایسنا/کرمانشاه این روزها و با شروع فصل سرما بازار آزاد کپسول گاز مایع پر التهاب شده و شواهد از قیمت بیش از 300 هزار تومانی هر کپسول گاز مایع یازده کیلویی حکایت دارد.

افزایش قیمت گاز مایع در بازار از زمانی آغاز شد که نرخ مصوب دومی برای گاز مایع تعیین شد، با این هدف که تمام مصارف به سمت سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) هدایت شود و دیگر شاهد مصارف خارج از چارچوب نباشیم، اما به هر حال هنوز هم عده ای هستند که برای برخی مصارف نیاز به تامین کپسول گاز مایع از بازار آزاد دارند و همین امر باعث شده برخی افراد که کپسول گاز یارانه ای دریافت می کنند و نیاز چندانی به آن ندارند، آن را به قیمت گزاف در بازار آزاد بفروشند.

چندی قبل پیمان بهرامی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در جمع خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که نرخ گاز مایع یارانه ای که بر اساس سامانه سدف بین خانوارها و بخش هایی که نیاز واقعی دارند، بدون افزایش قیمت و با همان نرخ مصوب قبلی عرضه خواهد شد، اما برای بازار آزاد نرخ دومی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار کپسول گاز مایع در کرمانشاه

تشدید نظارت بر بازار کپسول گاز مایع در کرمانشاه