مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-29اقتصادي

دولت ماهانه 32 هزار میلیاردتومان برای یارانه و کالابرگ می پردازد


معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح اقدامات دولت برای حمایت از مادران باردار و کودکان تا 5 سال، گفت: ماهانه 32 هزار میلیارد تومان در قالب یارانه و کالابرگ هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا عسگریان در برنامه صف اول سیما امشب در مورد پایگاه رفاه ایرانیان گفت: این پایگاه مهم ترین داده های کشور را از بخش های مختلف دریافت می کند و تحلیل داده ها به صورت هوشمند انجام می شود و دهک بندی و سدک بندی افراد براساس این داده ها به عنوان مهم ترین زیرساخت انجام می شود.

وی در مورد داده های پایگاه رفاه ایرانیان افزود: تعداد وسلیه نقلیه، کیفیت خودرو، حقوق افراد خانواده، داده های بانکی براساس اطلاعات شاپرک، هزینه خانوار، درآمد افراد، سود بانکی، تراکنش های ساتنا، پایا، درآمد بورس، سفر خارجی افراد به صورت معدل در پایگاه رفاه ایرانیان بررسی و براساس آن وسع خانوار در دهک ها و سدک های جامعه قرار می گیرد.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پایگاه رفاه ایرانیان یکی از بهترین پنجره های واحد کشور محسوب می شود که براساس آن افراد تحت پوشش کمیته امداد بهزیستی و بنیاد شهید در مورد حمایت افراد از آن استفاده می کنند و تحلیل داده ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ماهانه 32 هزار میلیاردتومان برای یارانه و کالابرگ می پردازد

دولت ماهانه 32 هزار میلیاردتومان برای یارانه و کالابرگ می پردازد