مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:002023-11-27سياسي

ظرفیت روضه های خانگی در دهه فاطمیه مورد توجه قرار گیرد


مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ظرفیت روضه های خانگی را که محل الفت و انس اهالی محله است بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: خوب است که در دهه فاطمیه این بسترها برای مردم معرفی و تبیین شوند و مادرانی که سال هاست روضه های خود را تعطیل نکرده اند، - مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری امروز، ششم آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال وبختیاری به مناسبت فرارسیدن دهه فاطمیه(س) با تسلیت این ایام و با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) اولین دختری است که لقب ام ابیها را از پدر خود که کامل ترین انسان عالم هستی است دریافت می کند، اظهار کرد: حضرت علی(ع) در پاسخ به پرسش پیامبر(ص) که پرسیدند فاطمه(س) را چگونه توصیف می کنی؟ از تعبیر نعم العون در مورد این بانو استفاده کردند و ایشان را بهترین یاور خود می دانستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه فاطمه(س) دختری را تربیت کردند که زینت پدر بود، گفت: اگر حضرت عیسی یک معجزه است، فاطمه زهرا(س) را نیز به واسطه تربیت فرزندانی چون زینب کبری(س) و امام حسن مجتبی(ع) باید معجزه نامید.

اگر مادر عیسی یک آیه و اعجاز الهی است، پس حضرت زهرا (س) نیز به واسطه پرورش امام حسین(ع) که محور و مغناطیس محبت به اهل بیت(ع) هستند، یک اعجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت روضه های خانگی در دهه فاطمیه مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت روضه های خانگی در دهه فاطمیه مورد توجه قرار گیرد