مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-26سياسي

اعضای شورای شهر در مورد طرح های ایرج افشار و فضای سبز راه آهن مطالبه گری کنند


شهردار یزد از اعضای شورای شهر خواست تا طرح های ایرج افشار و فضای سبز راه آهن را به عنوان یک مطالبه پیگیری کنند.

- ایسنا/یزد شهردار یزد از اعضای شورای شهر خواست تا طرح های ایرج افشار و فضای سبز راه آهن را به عنوان یک مطالبه پیگیری کنند.

ابوالقاسم محی الدینی در دومین نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار و مدیران شهرداری با بیان این که شهرداری یزد بسیاری از طرح هایی که سال ها معطل مانده بود را در جریان انداخته است، گفت: یکی از این طرح ها، بلوار آیت الله ابوترابی است که با توجه به توافقی که با اوقاف صورت گرفت، در حال حاضر مراحل پایانی خود را دنبال می کند و امسال تکمیل می شود.

وی گفت: طرح ایرج افشار و طرح فضای سبز راه آهن ، دو موضوعی است که پیگیری لازم را در ارتباط با آن انجام دادیم و از اعضای شورای شهر می خواهیم که به عنوان یک مطالبه این موضوع را پیگیری کنند.

شهردار تصریح کرد: در صورتی که طرح ایرج افشار در اختیار شهرداری قرار گیرد، قطعاً ما تا پایان سال این بلوار را به زیر آسفالت می بریم و از آن بهره برداری لازم را انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این بلوار، در سال آینده تکمیل رینگ دوم شهر یزد را دنبال می کنیم تا بتوانیم در حوزه مدیریت ترافیک در سطح شهر نتایج بهتری را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر در مورد طرح های ایرج افشار و فضای سبز راه آهن مطالبه گری کنند

اعضای شورای شهر در مورد طرح های ایرج افشار و فضای سبز راه آهن مطالبه گری کنند