مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-23سياسي

صرف 890 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن خرم آباد - دورود


استاندار لرستان به اشتغال 600 نفر در پروژه راه آهن خرم آباد - دورود اشاره کرد و گفت: در این پروژه تاکنون 890 میلیارد تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در دیدار با مبلغین و ائمه جماعات ادارات، مساجد و مدارس استان لرستان با اشاره به نقش والای روحانیون در پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی گفت: روحانیون به واسطه حضور در بطن جامعه، نقش به سزایی در انتقال و بیان مطالبات مردم به مسئولان را دارند.

وی با بیان اینکه تریبون و ظرفیت رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری لرستان فقط نمی تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد افزود: حوزویان، نخبگان و دانشگاهیان به نوعی رسانه هستند و می توانند مطرح کننده مطالبات کف جامعه، مجامع فنی و تخصصی و نخبگانی باشند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار خود در لرستان توانسته در بخش های مختلف دستاوردهای خوبی را داشته باشد افزود: بیمه 20 هزار نفر در سال 1402 براساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی استان، احیای واحدهای تولیدی مختلف، احیای خودروسازی بروجرد، احیا ماشین سازی خرم آباد، از جمله این موارد هستند.

زیویار به کارخانه یخچال سازی خرم آباد اشاره کرد و افزود: در سفر رییس جمهور 350 میلیارد تومان اعتبار برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 890 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن خرم آباد - دورود

صرف 890 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن خرم آباد - دورود