مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-22سياسي

لزوم سرعت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نیاز است پیگیری های لازم از سوی بانک ها و مدیران شعب انجام شود تا پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان سرعت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی امروز در نشست شورای اندیشه ورزی خانواده و جوانی جمعیت که با موضوع گزارش بانک های استان در زمینه پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ودیعه مسکن و ازدواج برگزار شد، افزود: با توجه به دغدغه مندی که وجود دارد انتظار است مدیران بانک های استان از محل منابع ترمیمی یا متمم پیگیری مجدانه برای کسب منابع بیشتر در موضوع تسهیلات جوانی جمعیت داشته باشند.

وی گفت: علیرغم تأکید رییس جمهور مبنی بر صفر شدن صف انتظار وام ازدواج تا پایان شهریور اما شاهد کم کاری برخی بانک ها و صندوق ها هستیم که مورد گلایه است.

معاون استاندار به در پیش بودن 2 انتخابات مهم در سال جاری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال فرمودند که دشمن با توپخانه خود انتخابات را هدف قرار داده و یکی از محورهای تخریبی رسانه های بیگانه ایجاد نارضایتی بخصوص از موضوع امتیازات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و سناریوسازی دارند تا مردم را تحریک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرعت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در خراسان جنوبی

لزوم سرعت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در خراسان جنوبی