مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-11حوادث

نقره داغ شدن بیش از یک میلیون خودروی حادثه ساز


پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون یک میلیون و 120 هزار خودرویی که در 8 ماهه سال جاری تخلفات حادثه ساز در معابر بزرگراهی انجام داده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 20 آذرماه 1402، سرهنگ صفر عبادی سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن در خصوص آمار برخورد با تخلفات حادثه ساز گفت: متاسفانه باید بگویم که تخلفات شبانه خودروها در شهر تهران از جنس خطرناک، سخت و وحشتناک است.

   وی افزود: تعداد معدودی که آمار آنها 2 درصد از تعداد کل رانندگان را هم شامل نمی شود تخلفات حادثه ساز را در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام می دهند که در پلیس بزرگراه و در رأس آن پلیس نامحسوس این تخلفات رصد شده و برخورد جدی با آنها را در دستور کار خود داریم.

سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در 8 ماهه گذشته یک میلیون و صد و بیست هزار دستگاه خودرویی که تخلفات حادثه ساز را در سطح معابر بزرگراهی انجام داده بودند اعمال قانون شدند.

  وی گفت: همچنین در این مدت بالغ بر 34 هزار خودرو که تخلفات حادثه ساز داشتند نیز در پارکینگ ها توقیف شده و حدود 12 هزار فقره توقیف ساعتی نیز در کنار معابر بزرگراهی و در حاشیه امن راه با نصب بنر مشخص شده انجام شد که شهروندان و رانندگان تهرانی آنها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن بیش از یک میلیون خودروی حادثه ساز

نقره داغ شدن بیش از یک میلیون خودروی حادثه ساز