مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-26بين الملل

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی: کابینه نتانیاهو قادر به تصمیم گیری نیست


وزیر جنگ پیشین و رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت از کابینه این رژیم به دلیل تاخیر در تصمیم گیری درباره توافق آتش بس و تبادل اسرا انتقاد کرد.

- وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی: کابینه نتانیاهو قادر به تصمیم گیری نیست وزیر جنگ پیشین و رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت از کابینه این رژیم به دلیل تاخیر در تصمیم گیری درباره توافق آتش بس و تبادل اسرا انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو در این باره به نقل از موشه یعالون ، وزیر جنگ پیشین و رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: کابینه تحت فرمان ایتامار بن گویر، رییس حزب صهیونیسم مذهبی و بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی است و قادر به تصمیم گیری نیست.

موشه یعالون با حمله به عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، تاکید کرد: این کابینه قادر به خارج کردن ما از بحران فعلی نیست.

وی ادامه داد: کابینه می توانست بررسی هایش درباره آزادی اسرا را از مدت ها قبل آغاز کند.

یعالون همچنین تصریح کرد: متاسفانه به دلیل ترکیب کابینه و حضور اسموتریچ، بن گویر و دار و دسته آن دو در کابینه، تصمیم دیر اتخاذ شد و به همین سبب ما دو تن از اسرایمان را از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی: کابینه نتانیاهو قادر به تصمیم گیری نیست

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی: کابینه نتانیاهو قادر به تصمیم گیری نیست