موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:352023-11-27سياسي

پایان روزهای غم انگیز بانوی خودسرپرست باشتی در آشپزخانه کارآفرینی


او می گوید؛ شیرین ترین خاطراتم ، اولین سفارش سنگین پخت غذای مجلسی مربوط به عقد پسر یکی از کارکنان کمیته امداد بود که از آنجا وام برای خود اشتغالی گرفته بودم .

-  خبرگزاری فارس باشت- فتح الله پوران پور- از کارافتادگی همسر و مهاجرت از مهم ترین علل قرار گرفتن زنان در موقعیت نان آوری برای خانواده است که از آنان به عنوان سرپرست خانوار یاد می شود که سختی و مشقت گذران زندگی سبب شد تا دولت سیزدهم به کمک این خانوارها بیاید و چتر حمایتی را برای آسانی زندگی آنان بگشاید.

این بانوان که در گذشته کمتر از سوی نهاد های دولتی و غیردولتی حمایت می شدند نیاز به طرح جامعی داشتند تا بتوانند به زندگی خود سر و سامان بدهند؛ بنابراین دولت سیزدهم درصدد برآمد تا طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآورد.

از آنجا که اهدای بسته های معیشتی و مستمری در شرایط کنونی اقتصادی جامعه پاسخگوی نیازهای خانوارهای بی سرپرست نیست، بنابراین طرح توانمندی بانوان سرپرست خانوار این فرصت را ایجاد کرد تا این خانوارها به جمعیت فعال و مولد کشور تبدیل شوند.

نکته حائز اهمیت اینکه توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار افزون برتامین نیازهای معیشتی خانواده گاهی به کارآفرینی منجر شده و توانمندی ها و قابلیت های اجتماعی به سبک وسیاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان روزهای غم انگیز بانوی خودسرپرست باشتی در آشپزخانه کارآفرینی

پایان روزهای غم انگیز بانوی خودسرپرست باشتی در آشپزخانه کارآفرینی