مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-25فرهنگي

یخچال طبیعی بغروبند طوالش ثبت ملی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ثبت ملی میراث یخچالی بغروبند و مناطق مجاور واقع در غرب استان در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ثبت ملی میراث یخچالی بغروبند و مناطق مجاور واقع در غرب استان در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد.

ولی جهانی امروز، 4 آذر با اعلام این خبر از ثبت ملی میراث یخچالی بغروبند و مناطق مجاور واقع در غرب استان در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد و اظهار کرد: اثر یادشده مربوط به شهرستان طوالش بخش مرکزی شهر هشتپر دهستان کوهستانی تالش روستای قلعه بین پس از طی تشریفات قانونی به شماره 1164 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان افزود: این اثر ثبتی در اجرای تبصره ماده دو قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور مصوب دی ماه 1382 و آیین نامه اجرایی آن مصوب چهارم مرداد 1384 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسیده است.

جهانی بیان کرد: اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه تحت نظارت و حمایت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع است و تدوین ضوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم این اثر بر عهده این وزارت خواهد بود و هر گونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر اصالت اثر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخچال طبیعی بغروبند طوالش ثبت ملی شد

یخچال طبیعی بغروبند طوالش ثبت ملی شد