مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-27سياسي

نیاز به تاسیس دانشگاه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد به مزیت های استان کهگیلویه .

- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز دانشگاه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد به مزیت های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ما یک درصد خاک و یک درصد جمعیت کشور را داریم که در همین استان 10 درصد از روان آب های کشور را داریم یعنی 11 میلیارد متر مکعب که 9 میلیارد متر مکعب آن از استان خارج می شود.

  احمدزاده گفت: در حال حاضر 50 درصد نفت صادراتی کشور از استان ما صادر می شود باشه یک درصد از و یکی از ابر مخزن های نفت جهان در شهرستان گچساران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شاخصه مردمی استان اشاره کرد و گفت: 100 درصد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شیعه 12 امامی هستند و جمعیت بسیار بالایی از ما را سادات تشکیل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به تاسیس دانشگاه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد داریم

نیاز به تاسیس دانشگاه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد داریم