مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:212023-11-23بين الملل

مقاومت فلسطین، غرب را به این باور رسانده که رژیم صهیونیستی رفتنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امشب سردار سیاری در دیدار با بسیجیان اظهار کرد: اسراییل قوی ترین شبکه اطلاعاتی در دنیا را دارد و حالا توسط غزه ضربه فنی شده است.

معاون سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اسراییل با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های اطلاعاتی دنیا از جریان حماس با دست خالی شکست خورده است.

جریان حماس در فاصله مرز اسراییل و غزه که یک کیلومتر است، 9 لایه پیچیده اطلاعاتی را زده و این جنگ را علیه اسراییل آغاز کرده است به طوری که رهبرانقلاب فرمودند: اسراییل طوری ضربه فنی شد که دیگر امکان ترمیم هم ندارد.

سردار سیاری در ادامه افزود: اسراییل بمباران مردم بی دفاع غزه را شروع کرده اما امروز آمریکا و اسراییل با شکست راهبردی که خوردند با هیچ اقدام تاکتیکی نمی توانند آن را جبران کنند.

برنامه اسراییل خالی کردن بخش شمالی غزه و تقسیم بین کشورهای عربی بود اما بعد از این اقدام کشورهای عربی دست رد به سینه آمریکا و اسراییل و انگلیس زدند.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه که آتش را تحمل و 70 سال ظلم را تجربه کردند اما از خانه هایشان خارج نشدند، گفت: یک قطعه کوچک از زمین در یک نقطه از جهان به وسعت 360 کیلومتر مربع باعث شد یک عقبه جهانی بر علیه اسراییل شکل بگیرد که در راهپیمایی های مردم انگلیس و فرانسه نیز مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین، غرب را به این باور رسانده که رژیم صهیونیستی رفتنی است

مقاومت فلسطین، غرب را به این باور رسانده که رژیم صهیونیستی رفتنی است